03/13/2006

PETUA MENGHILANGKAN SAKIT KEPALA

Nak share dgn semua org petua untuk menghilangkan sakit kepala. Ni aku sendiri buat sebab tu la berani share dgn korang semua. Petua ni pun aku pernah terbaca, kat mana entah dah lupa sebab dah lama dah. Aku pun trya buat & bila dah beberapa lama aku buat aku dapati memang ianya mujarab tapi baru hari ni teringat nak masukkan dalam blog ni. Al-maklum skrg ni bila jumpa org je citer pasal pad, mana nak ingat citer pasal petua ni. Cara paling bagus untuk menghilangkan sakit kepala/migraine ialah sujud lama sikit pada sujud yg terakhir terutama sekali waktu solat subuh. Semasa sujud tu berdoa la. Insyaallah, korang akan jarang alami sakit kepala. Cuba la. Kalau boleh buat setiap waktu solat. Jika tidak, waktu subuh mesti buat. Selamat mencuba.

15:31 Posted in Leisure | Permalink | Comments (0)

The comments are closed.